Ferrari BR20: Kusovka pro extra zákazníka

rodina

Italská automobilka Ferrari zařadila do svého limitovaného portfolia další speciál, který bude mít jediného vlastníka. Na objednávku vyrobené Ferrari BR20 vychází z modelu GTC4Lusso a dlouholetý zákazník najde pod kapotou dvanáctiválec bez přeplňování.

Ferrari GTC4Lusso je model, který vyráběli v italském městečku Maranello od roku 2016 do roku 2020. Ferrari, stejně jako několik dalších špičkových automobilek, svým stálým zákazníkům nabízí možnost nechat si postavit automobil přesně podle svých představ, bez velkého ohledu na to, co značka běžně nabízí. Ferrari BR20 je sice postaven na základě modelu GTC4Lusso, nicméně na první pohled nemají příliš společného. Přepracovaná je přední část vozu, zadní část i interiér.

Elegantní stříbrný fastback využil z modelu GTC4Lusso pohonné ústrojí. V praxi to znamená 6,3litrový atmosférický vidlicový dvanáctiválec o výkonu 507 kw bez jakéhokoli přeplňování a točivý moment 700 Nm. Kromě toho Ferrari BR20 disponuje unikátním pohonem všech kol s druhou převodovkou na přední straně motoru, díky které jsou v určitých situacích poháněna přední kola. Co se týče zmíněných změn, tak kompletně nová je karoserie a podstatnou změnou prošla také zadní část auta. Z interiéru zmizely zadní sedačky, takže střecha může nyní klesat pozvolna a delší dobu.

Na zádi také našli místo kanálu pro vedení vzduchu a nový spoiler. Ferrari BR20 je o tři palce delší než originál, přesto působí elegantněji a sportovněji než Ferrari GTC4Lusso. Designéři toho dosáhli tak, že vybrali zadní sedadla. Střecha tak může pozvolna padat dolů a vytvořit sportovnější dynamiku elegantního „fastbacku.“ Vpředu jsou nová světla, širší maska ​​a příčný karbonový díl na jejím horním konci, který decentně odkazuje na ostatní produkty divize Ferrari pro jedinečné stavby. Nová jsou také kola, jsou klasická stříbrná o průměru 20 palců.

Křiklavosti zbavený vnějšek ladí s interiérem, kde byste také hledali výstřelky marně, všude je totiž tmavě hnědá ko6a, karbon a dubové dřevo. Namísto zadních sedaček vidíme plochu pro uložení zavazadel a zavazadel, což znamená více prostoru pro náklad na delší cestu. Stejně jako Ferrari nezveřejnilo, kolik neznámý lukrativní zákazník za vozidlo zaplatil, nezveřejnila automobilka ani informace ohledně původu nového majitele jediného exempláře Ferrari BR20. Vedení automobilky z Apeninského poloostrova jen potvrdilo. že nový majitel byl součástí procesu vývoje vozidla.

Unikátní fastback, který má kvarteto koncovek výfuku integrovanou do zadního difuzéru a nový spoiler. je o 76 mm delší než model Ferrari GTC4Lusso. Přední část se opticky rozšířila, změn je tam však méně než u zadních partií. Síla agregátu o celkovém výkonu 690 koní se pomocí sedmistupňové dvouspojkové převodovky přenáší na všechna čtyři kola. Původní provedení zvládalo akcelerovat z nuly na 100 km/h za 3,4 sa maximální rychlost Ferrari GTC4Lusso byla stanovena na 335 km/h.

Další články autora

Maca, tajemná bylina s blahodárnými účinky

Jednou z nejstarších a nejdéle pěstovaných rostlin je maca peruánská. Je opředená tajemstvím a její...

Nepříjemné opruzeniny v létě, koho postihují a jak se s nimi vypořádat

Pokud jste se nikdy nesetkali s opruzeninou, je to tak trochu zázrak a bezesporu jste v tomto...

Nemůžete se dočkat, až vyrazíte na dovolenou na kole?

Léto je skoro za dveřmi, a pokud jste si naplánovali pár dní v přírodě na kolech...

Historie loga

Victoria's Secret je jednou z předních světových značek spodního prádla. Od svého založení v roce...

Nejnovější články

Maca, tajemná bylina s blahodárnými účinky

Jednou z nejstarších a nejdéle pěstovaných rostlin je maca peruánská. Je opředená tajemstvím a její...

Nepříjemné opruzeniny v létě, koho postihují a jak se s nimi vypořádat

Pokud jste se nikdy nesetkali s opruzeninou, je to tak trochu zázrak a bezesporu jste v tomto...

Nemůžete se dočkat, až vyrazíte na dovolenou na kole?

Léto je skoro za dveřmi, a pokud jste si naplánovali pár dní v přírodě na kolech...
- Reklama -PR článek