Victoria’s Secret je jednou z předních světových značek spodního prádla. Od svého založení v roce 1977 se společnost výrazně rozšířila a změnila. Proto se mění i image a značka společnosti. Důležitým prvkem značky každé společnosti je její logo a Victoria’s Secret na tom není jinak. Logo prošlo během historie prodejce spodního prádla mnoha aktualizacemi, které odrážely změny ve společnosti.
První logo Victoria’s Secret bylo představeno v roce 1977, kdy byla společnost založena a bylo psané ve vintage fontu.
Ke změnám loga došlo až v polovině 80. let. Cílem bylo logo zjednodušit a zpřehlednit písmo. Designéři společnosti Victoria’s Secret v průběhu 80. let experimentovali s různými typy písma, z nichž některé byly serifové a jiné neserifové. Nakonec se ustálili na vzhledu velmi podobném logu používanému od 90. let. Na návrhu loga Victoria’s Secret se v průběhu let podíleli různí lidé. Společnost využívala k návrhům převážně své vlastní zaměstnance, i když v různých fázích se na návrzích podílely i některé další agentury. Patří mezi módní top 10. K takové módě se hodí šperky.